اداره دریافت و پرداخت

آقای جواد سیفی یان

تحصیلات :  کارشناسی ارشد مدیریت بازگانی - مالی

تلفن داخلی : 453

 وظایف و اختیارات:

هزینه حقوق و دستمزد بخش اعظمی از هزینه های هر سازمانی را به خود اختصاص می‌دهد. مبحث هزینه حقوق و دستمزد دارای مطالب زیادی می باشد که نیازمند داشتن دانش تخصصی در زمینه شناخت سیستمهای کنترلی حقوق و دستمزد، شناخت قوانین بیمه و مالیات و سایر موار قانونی همچون، اضافه کاری و مأموریت و تهیه اسناد و مدارک ثبت لیستهای حقوق و دستمزد میباشد.

  • -مطالعه و آگاهی از قوانین و مقررات و آیین نامه های مالی کشور از قبیل بودجه، مالیات، بازنشستگی، محاسبات عمومی و اجرای آنها به طریق مقتضی
  • -محاسبه و پرداخت حقوق و دستمزد ماهانه شاغلین، بازنشستگان و موظفین
  • -دریافت و ثبت احکام حقوق از سازمان بازنشستگی و مدیریت کارگزینی و محاسبات معوقات و دیون پرسنلی
  • -تهیه و تنظیم لیست حقوقی و لیست های متفرقه و صدور اسناد حسابداری آن
  • -ثبت و ارسال درخواست حقوق و سایر به خزانه داریکل و پیگیری جهت دریافت آن
  • -تهیه تنظیم لیست کسورات حقوق و مزایای کارکنان جهت ارائه به سازمانها و بانکهای عامل و نظارت بر نحوه تسویه حساب
  • -محاسبه حق التدریس و حق التحقیق
  • -بارگذاری اطلاعات حقوق در سامانه ثبت حقوق و مزایا سازمان امور استخدامی )ماده 29 (
  • -تنظیم فرم‌های بازنشستگی و پرداخت کلیه کسورات قانونی اسناد (بیمه و مالیات) و انجام امور بانکی اسناد
  • -تهیه و تنظیم لیست عیدی شاغلین و بازنشستگان و موظفین
  • -محاسبه و ثبت بازخرید مرخصی و پاداش پایان خدمت در پایان سال
  • -معرفی پرسنل شاغل و بازنشسته جهت افتتاح حساب بانکی ، وام بانکی و ضمانت
  • -تنظیم لیستهای حقوقی - اضافه کاری - ماموریت - پرداختهای متفرقه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه
  • -کلیه امور مربوط دریافت سند حسابداری ، صدور چکها ،صدور حواله بانک مرکزی، پیگیری جهت وصول، و ارسال اسناد به بایگانی
  • -وصول کلیه درآمد های کسب شده از واحدهای تابعه دانشگاه، ارسال به خزانه، ثبت و نگهداری حسابهای عوائد دانشگاه
  • -پاسخ به مکاتبات دیوان محاسبات در خصوص حقوق پرداختی و احکام کارگزینی
  • -انجام سایر امور محوله از طرف مقام ما فوق